UN MATÍ MOLT ESPECIAL

Ens agrada molt compartir les nostres aficions i interessos!

Dimecres al matí la Lotta, l’Oriol i l’Adrià ens van oferir una exhibició de judo, el seu esport. Va ser molt interessant veure’ls en acció i escoltar les seves explicacions. Fins i tot vam aprendre a caure sense fer-nos mal! Moltes gràcies a tots els que han col·laborat per fer possible aquesta activitat!

Si voleu veure les fotos cliqueu l’enllaç.

FEM UN NINOT DE NEU AMB FANG!

Després de molts dies parlant de l’hivern, el fred i de tots els llocs on ha nevat, excepte Balsareny. Ens hem decidit a fer el nostre ninot de neu, encara que no sigui amb neu, però si amb fang.
Ens ho hem passat molt bé i… Llegeix més»

PROVEM AMB LES SERIACIONS!

Aquesta setmana ens hem iniciat amb el tema de les seriacions, pels Cabirols no els hi ha resultat tant difícil perquè ja sabien de que anava la cosa, però les llebres i els esquirols ens ha suposat un gran repte que haurem d’anar superant a… Llegeix més»

PERCUSSIÓ CORPORAL A CM

Avui ha vingut en Marc Sibila a fer un taller de percussió corporal als alumnes de 3r i 4t. S’ho han passat d’allò més bé mentre treballaven el ritme, la coordinació, música… Cliqueu aquí per veure la resta de les imatges i vídeos.