Taller del conte: “Què en fas d’una idea?” a CM

Aquesta setmana, l’Anna de la Biblioteca va venir a l’escola per a fer un taller del conte: “Què en fas d’una idea?”.

Quan vam arribar a l’escola ens van fer posar la bata i ens van fer anar al laboratori on hi havia un ambient molt relaxant (estava gairebé a les fosques, hi havia música suau i també feia olor d’espígol). Al mig de la sala, amb unes llumetes hi havia el conte que ens venien a presentar i vam seure en rotllana al seu voltat.

Llavors ens van explicar el conte sobre el que li passava a un nen que tenia una idea i què li deia la gent. Després vam experimentar nosaltres. Ens vam tapar els ulls i ens van donar un tros de fang per a poder crear la nostra idea. Després ens vam destapar els ulls per veure si era tal com l’havíem imaginat i vam poder seguir creant-la amb més material com troncs, pedres, plantes…

Un cop les creacions van estar a punt, les vam exposar perquè els companys poguessin veure-les. Vam anar cap a la classe on, per parelles vam llegir diferents contes que parlaven de gent que tenia idees. Alguns personatges tenien idees molt bones i altres de no tant, però tots els contes ens van agradar molt.

Moltes gràcies Anna, per aquest taller que ens va agradar molt!

Per a veure les fotografies del taller, cliqueu aquí.