Sant Jordi i final d’abril!

La diada de Sant Jordi va ser molt bonica!

Després de trobar-nos tots a l’aula, vam dirigir-nos amb alguns ajudants de l’ESO a la Plaça de la Mel, on vam poder veure les parades amb les manualitats que havien fet els alumnes de l’Institut Escola, els nostres punts de llibre…

També vam visitar la parada dels llibres, on vam poder fer l’intercanvi. La setmana abans, els que havien portat un o dos llibres, van poder agafar-ne. És una bona manera de compartir i conèixer noves històries.

Tot seguit, els grans de l’escola ens van oferir dues activitats: una era el memory amb diferents imatges de Sant Jordi i l’altra, vam haver de fer un titella d’un drac, enganxant les parts de la cara i pintant.

Finalment, els cabirols ens van demostrar que són uns veritables artistes. Van representar una obra de teatre de la Llegenda de Sant Jordi que feia temps que preparaven amb molta il·lusió i una mica de nervis. Ho van fer súper bé!

A la tarda, amb els padrins lectors, vam estampar les nostres mans a uns plafons de fusta, que serviran per decorar les parets del pati. Va ser molt bonic i vam compartir una bona jornada.