Recomanacions de llibres!

Com a repte lector del mes de maig, la Comissió de Biblioteca va proposar de fer recomanacions lectores. Podien ser escrites o orals i ens van servir per decidir el lector del mes de maig i també per poder compartir els llibres llegits amb els companys de classe i agafar idees per a properes lectures.

En el cas dels alumnes de 1r d’ESO, van gravar les seves recomanacions en format vídeo i hem decidit compartir-les amb tothom a través de la pàgina de l’IE. En aquest curs, el lector del mes de maig ha estat el Marc Álvarez. Si cliqueu a la seva fotografia, us apareixeran tots els vídeos que els alumnes han volgut compartir.

Esperem que us agradin les seves recomanacions!