Recollida Premi ONCE – 6è

El grup de 6è ha estat proclamat guanyador de la fase provincial de Barcelona i la fase autonòmica de Catalunya del 38 Concurs Escolar del Grup Social ONCE amb el cartell “El camí que ens fa iguals”. Felicitats!

Aquest és el cartell que hem presentat al concurs.

I en aquest enllaç podeu escoltar l’audiodescripció.

Avui hem anat a Barcelona a l’entrega de premis i a gaudir d’una experiència Escape Room que era el premi de la fase autonòmica.

Aquí podreu trobar les imatges del dia d’avui.

Volem aprofitar per donar les gràcies al Ferran Gállego per les classes sobre tecnologia i accessibilitat i la creació de l’app que permet escoltar els textos del cartell en àudio.