Les i els alumnes de 4t anem a la biblioteca a conèixer l’arxiu històric i fotogràfic

El divendres 20 de setembre la classe de 4t hem anat a la biblioteca per conèixer l’arxiu fotogràfic i històric del que disposen i darrera del qual hi ha la feina desinteressada de moltes persones del poble com la Lluïsa Coma (mestra jubilada de l’escola) i que estan fent una gran tasca de recopilació i organització de tot tipus d’arxius i fotografies antigues per tal de preservar el passat del nostre poble.

Com que des de l’àrea de medi hem estat unes quantes setmanes treballant el tema del pas del temps aquesta activitat ens ha anat estupendament bé per acabar-ho d’arrodonir.

Ha estat una gran tarda on les i els alumnes de la classe han demostrat gran interès i sensibilitat davant de les fonts històriques i davant també del passat i les arrels del nostre poble.