GUANYADORS DEL 39è CONCURS ESCOLAR ONCE

Tenim una bonica sorpresa a l’escola! Els i les alumnes de quart hem estat els guanyadors de la fase autonòmica del 39è concurs escolar del grup social ONCE. L’objectiu del concurs era crear una lona en equip  amb una frase que inspiri sobre la importància d’aconseguir una societat més inclusiva.

Ens podeu veure a l’acte del lliurament de premis que es va fer a la seu de l’edifici ONCE de Barcelona on ens van entregar un smartwatch per cada un. Som uns cracks!

A més a més, passem a la fase final a nivell nacional!

També vam anar a dinar i a jugar al parc Joan Miró i vam passar pel centre comercial les Arenas abans de marxar.