Finalitzem el nostre projecte del PAS DEL TEMPS escoltant la veu de les nostres àvies i avis.

Durant aquesta setmana hem posat punt i final al nostre projecte de treball sobre el PAS DEL TEMPS. Després de moltes setmanes d’aprendre molts aspectes diversos del pas del temps sobre les persones i també sobre els objectes i construccions, sobra la història del poble i moltes coses més; aquesta setmana ens han vingut a visitar a l’escola l’àvia de la Cynthia (la Mª Àngels) i l’avi de l’Adrià Santasusana (el Rosendo). Ens havíem preparat unes preguntes per conèixer millor el seu passat i també el passat del poble de Balsareny.

Ha estat tota una experiència per a tothom!

(cliqueu sobre la primera fotografia per veure la galeria de fotos).