Els contes de 3r i 4t

Els nens i nenes de 3r i 4t aquest curs han treballat el conte i no hi ha millor manera per a aprendre una cosa que fer-la tu mateix així que han creat una col·lecció de contes escrits pels mateixos alumnes.

No ha estat un procés curt. Van començar ja fa uns mesos fent treball de camp. Van llegir diferents contes i van analitzar-ne les parts: inici, nus i desenllaç. Un cop vist que hi havia diferents tipus de conte, les fórmules per a començar i acabar, els adjectius per a descriure els personatges… es van posar a treballar cadascú en la seva història.

Primer de tot cadascú va pensar de quina temàtica voldria que anés la seva història i van començar a escriure-la en brut, per parts. Un cop corregit, ho van passar a ordinador i van fer les il·lustracions. Llavors van posar espiral a cada un dels contes i han fet una exposició per tal que els altres alumnes puguin veure les col·leccions de contes de 3r i de 4t.

Enhorabona a tots! Sou uns grans escriptors!

Per a veure el procés, podeu clicar a les fotografies.