CONCERT D’UKELELE

El dia 6 de març l’alumnat de 1r d’ESO van anar a fer un concert a infantil

Hola, tots i totes som l’alumnat de 1r d’ESO. La nostra professora Oti fa un part de setmanes  ens va proposar de fer un concert a infantil amb l’ukulele. El procediment va durar unes quatre sessions, en primer lloc, vam fer grups i cada grup va haver de triar una cançó, llavors ens vam haver d’aprendre els acords i vam haver de posar-la en pràctica. En aquelles sessions vam fer la cançó amb una partitura, però vam acabar aprenent-nos la cançó de memòria. Aquell mateix dia quan faltaven uns minuts per començar el concert ens vam reunir tot l’alumnat de 1r d’ESO a fer una prova de so. Quan ja faltaven pocs minuts per començar la veritat que estàvem nerviosos, però un cop allà davant ja ens va passar per alt.

El dia del concert ens vam haver de separar en dos grups. I en cada grup hi havia uns responsables de posar l’àudio i uns presentadors. A continuació us deixem el programa i un videoresum que hem preparat

Concert a I1 + I2

1. Laura, Aran, Gur
  2. Ramon, Maikel