A 2n juguem amb els regals d’aquest Nadal

Aquest dilluns, l’alumnat de 2n va arribar molt content a l’escola i amb moltes ganes d’explicar què havia fet durant aquestes festes, i sobretot, quins eren els regals que havien tingut.

Avui a la tarda han pogut ensenyar a la resta de companys i companyes una de les joguines que havien tingut i jugar-hi tot compartint i gaudint d’una bona estona.

A més a més, l’últim dia d’escola, al desembre, vam fer cagar el Tió i aquest ens va portar neules i xocolatines, que ja ens vam menjar, contes i un supermercat per poder tenir a l’aula i d’aquesta manera practicar i jugar amb els bitllets i monedes fent i desfent números d’una manera molt i molt divertida.

Ens ho hem passat d’allò més bé!

Si ho voleu comprovar, només heu de clicar aquí.