Atenció a la diversitat

Un dels objectius del centre és procurar adaptar al màxim la metodologia i els continguts que cada alumne ha d’adquirir, al seu propi ritme de treball i al seu nivell d’aprenentatge. Aquestes adaptacions més ordinàries poden consistir en:
– Acotar les tasques.
– Donar més temps per a la seva realització.
– Donar suport per part del mestre a nivell oral.
– Permetre ús de material complementari i/o manipulatiu.
– Equips cooperatius.
– Grups homogenis i/o heterogenis, segons la tasca.

A banda d’aquestes adaptacions, es programen anualment diversos tipus de suport per als grups amb més dificultat, prioritzant-los a partir del núm. d’alumnes amb nee i/o dificultats d’aprenentatge, la ràtio del grup, i els cursos i àrees que més ho requereixen.

Aquests suports s’adapten a les necessitats concretes dels grups i l’alumnat que en forma part, i sempre tenint en compte d’aprofitar al màxim els recursos humans dels quals disposem cada curs, podent consistir en:
– Suport de 2 mestres dins l’aula
– Desdoblaments – Grups de nivell
– Atenció individualitzada i/o en petits grups
– Atenció específica de l’especialista d’ed. especial dins i/o fora de l’aula
– Atenció específica de la logopeda del CREDA
– Atenció específica de la psicopedagoga de l’EAP
– Suport de la vetlladora, en els casos que ho requereixin.