3r va a la biblioteca
El dimecres 18 de juny al matí, els nens i nenes de 3r van anar a la Biblioteca de Balsareny. Allà, les bibliotecàries, els van explicar diferents contes graciosos per fer-los adonar que llegir és molt divertit. Després, els nens i nenes es van posar en rotllana i van estirar un fil de llana que havien escollit i els va tocar un llibre que van agafar per poder llegir aquest estiu. Després, per grups, van fer una construcció amb “lego” relacionada amb els llibres que els havien tocat. S’ho van passar molt bé!
Clicant la foto següent, podreu accedir a les fotografies de l’activitat
LA NIT DE SISÈ A L’ESCOLA
16/06/25El dia 13 a la tarda vam anar a l’escola, primer de tot ens vam canviar i després vam començar les activitats. Primer, vam fer jocs amb aigua i per acabar aquests jocs, vam fer una guerra d’aigua amb globus.
Tot seguit, per grups de 4 i un de 5 vam fer un escape room.
A la nit, després de posar-nos una peça de roba blanca, ens en vam anar al pati, les nostres famílies, una per una, ens van portar el sopar, una pizza per a cadascú. La nit va ser el millor de tot! Després de sopar nosaltres, van sopar les i els mestres, mentre nosaltres descansàvem.
Quan van acabar de sopar, vam fer un bingo musical al porxo del pati i a la classe de primer de Primària. Després d’acabar el bingo, va començar la disco, on les i els mestres ens van fer una barra lliure, amb begudes i menjar.
Per acabar, a les 4:30 de la matinada ens en vam anar a dormir. Al matí, cadascú se’n va anar cap a casa seva. Ens ho vam passar molt bé!
Aquí podeu veure les fotografies.
Redactors: Eric i Àuria.
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 16/06/2025
16/06/25Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 16/06/2025… Llegeix més»
VISITA A LA BIBLIOTECA
13/06/25Dilluns al matí vam anar a fer una visita molt especial a la biblioteca. L’Anna ens va explicar algunes novetats per aquest estiu i ens va preparar una dinàmica molt interessant. Va preparar uns quants raconets amb contes sobre diferents temàtiques i després vam fer… Llegeix més»
RACONS DE MATEMÀTIQUES A 1r
13/06/25Us prestem els racons de matemàtiques que hem estat treballant aquest trimestre amb els nens i nenes de primer:
- Mesura: amb les mans, els meus i un metre hem anat mesurant diferents objectes de l’aula.
- Numeració: a partir del joc del bingo hem anat repassant la numeració… Llegeix més»
Visita a l’Aeroport Josep Tarradellas: una experiència per volar ben alt!
04/06/25Els alumnes de cicle inicial hem viscut una jornada molt especial amb la nostra sortida a l’aeroport Josep Tarradelles – El Prat de Llobregat. Aquesta sortida ha estat una oportunitat magnífica per conèixer de primera mà com funciona un aeroport i què cal tenir en… Llegeix més»
BIG BANG TEATRE
29/05/25Hola, famílies.
Aquest dimarts 27 de maig els nens i nenes de 5è i 6è vam veure un teatre en anglès, al gimnàs de l’escola. L’obra anava del Big Bang (l’explosió que va crear les estrelles i els planetes).
La científica ens feia preguntes de “what, where, when, why and how”. Després amb el “where” ens va ensenyar un mapa de Catalunya, a sobre Espanya, a sobre Europa, a sobre la Terra, a sobre sistema solar, a sobre la Via Làctia, a sobre la galàxia i a sobre l’univers. Més tard ens va fer participar en algunes activitats. Ens va fer molta gràcia.
Si cliqueu aquí podreu veure les fotografies.
Adeu, famílies.
Biel, Oliver i Manolo.
CONFERÈNCIES D’ANIMALS
29/05/25Ja fa uns quants dies que els nens i nenes de primer vam fer les nostres primeres conferències. El tema escollit van ser els animals, un tema que vam estar treballant durant el primer trimestre a les estones de medi. Cadascú va poder triar l’animal… Llegeix més»
5è i 6è ANEM D’EXCURSIÓ AL POBLAT IBER DEL COGULLÓ
29/05/25El dilluns 19 de maig, els alumnes de 5è i 6è vam anar al Cogulló. Primer el autobús, en va deixar als peus de la muntanya on es troba el Cogulló, primer vam pujar la muntanya fins a arribar a un petit escampat, després vam a esmorzar per esperar que muntessin l’activitat. Al cap d’una estona ens vam cridar per anar a fer les activitats. Ens vam separar en 2 grups un feia una activitat mentre l’altre grup en feia un altre, les activitats eren, un taller d’arqueologia, i l’altre era una visita al poblat ibèric del Cogulló. Quan vam acabar vam baixar tota la muntanya, vam dinar i després ens van deixar jugar tota l’estona.
Clica AQUÍ per veure’n les fotografies.
Redactors: Ani Perez i Oriol Arimany.


