ÚLTIM DIA A PRIMÀRIA DE L’ALUMNAT DE 6è

Avui hem viscut un dia molt intens i ple d’emocions amb jocs, rialles, comiats i alguna llàgrima.

Les fotografies dels jocs d’aigua i de les graduacions quedaran penjades en un altre artícle conjunt d’escola.

Us deixem AQUÍ penjades les fotografies dels diversos moments emotius que han viscut les i els alumnes de 6è.

Una abraçada i enhorabona a tothom!!!

FESTA DE COMIAT DE 6è (JOCS I ACTIVITATS I DORMIDA A L’ESCOLA!!!)

Bon dia famílies!!!

Aquest divendres 12 de juny de 2026, les i els alumnes de 6è ens hem quedat a fer una jornada d’activitats lúdiques i ho hem acabat arrodonint quedant-nos a dormir a l’escola.

Ha estat una jornada especial plena d’anècdotes i de bons moments que esperem les noies i nois de 6è recordin per sempre.

Aquest ha estat un regal, el seu regal, de les i els seus mestres cap a elles i ells per tal d’acomiadar-los d’una manera ben especial.

Ha estat una jornada llarga i plena d’activitats!!! Aquí en teniu el munt de fotografies que hem fet. Poseu-vos còmodes eh, que n’hi ha un munt!!!! I aneu entrant de tant en tant a l’enllaç perquè la resta de mestres que van tirar fotos les aniran afegint progressivament a la carpeta de l’enllaç i per tant encara n’hi haurà algunes més.

Nois i nois de 6è, les i els mestres de l’escola que hem estat amb vosaltres en aquesta FESTA ho hem preparat amb molta il·lusió i esperem que ho hagueu gaudit al màxim.

UNA ABRAÇADA MÉS GEGANT QUE MAI!!!

Excursió a la Pedrera (Cicle Inicial)

Divendres passat, els grups de 1r i 2n vam anar d’excursió en autobús en el marc del projecte dedicat a Antoni Gaudí. El nostre destí va ser la Pedrera, un dels edificis més emblemàtics de Barcelona.

Ja durant el trajecte, des del bus, vam poder veure la Sagrada Família, un altre dels grans símbols de l’arquitectura de Gaudí, cosa que ens va fer molta il·lusió.

Durant la visita, ens vam convertir en autèntics exploradors i vam recórrer els diferents espais de l’edifici. Vam descobrir com era la Pedrera per dins, com vivia la família Milà en el seu pis i com Gaudí havia pensat cada detall per fer-lo únic i funcional.

En pujar al terrat, ens van sorprendre les formes tan originals de les xemeneies, que semblaven figures misterioses. Des d’allà dalt també vam tornar a veure la Sagrada Família, aquesta vegada des d’una altra perspectiva. Allà mateix, asseguts als peus de les xemeneies, vam fer una activitat molt especial: vam crear el nostre propi trencadís amb gomets, decorant una de les xemeneies i posant-nos, per un moment, a la pell de Gaudí.

Al llarg del recorregut, també vam observar amb atenció els elements de la natura presents en l’arquitectura: formes que recordaven ones del mar, roques, plantes i altres elements naturals que Gaudí va integrar de manera creativa en el seu disseny.

Després de la visita, vam anar a dinar als Jardins del Palau Robert. Allà vam poder gaudir d’una estona de descans i joc en aquest espai verd situat al cor de la ciutat.

Va ser una sortida molt enriquidora que ens va permetre aprendre d’una manera vivencial i descobrir de prop l’obra d’un dels arquitectes més importants del nostre patrimoni.

Si voleu veure les fotos, cliqueu a aquí.

CONFERÈNCIES 4T

Durant el 2n trimestre, els alumnes de 4t de primària vam estar preparant unes conferències a casa.
Les vam exposar quan vam tornar de vacances de Setmana Santa. Totes eren divertides, entretingudes i molt ben fetes.
Han sortit molts temes diferents, per exemple: animals, esports, oficis …
Cliqueu… Llegeix més»

BICICLETADA DE 5è i 6è

Avui, per acomiadar el 2n trimestre, les noies i nois de cicle superior (5è i 6è) hem anat a passar tot el dia al bosc tot fent esport amb la bicicleta.

Ha estat un dia intens, amb pujades, baixades, esforç i la satisfacció d’haver-se esforçat. Al final tots hem arribat sans i estalvis després de gaudir al costat de les companyes i companys, les i els mestres, pares acompanyants i el Jesús i el Manolo com a membres de la unió ciclista de Balsareny que ens han fet de guia durant tot el dia, ens han acompanyat i ens han preparat tota la ruta.

Moltes gràcies a tothom per compartir un dia tant especial.

Ara toca descansar i carregar piles per poder iniciar el 3r trimestre amb energia renovada.

SOM-HI!!!! Molt bona pasqua a tothom!!

Cliqueu AQUÍ per veure’n les fotografies que hem fet!

EXPERIÈNCIA VIRTUAL: “ELS ULLS DE LA HISTÒRIA”

Bon dia famílies!!!

El dimarts 24 de març les i els alumnes de 6è van anar a la sala Sindicat en petits grups de 4 o 5 alumnes per participar d’una experiència virtual amb ulleres 3D sobre el tema de LA PREHISTÒRIA, un tema que, per cert, vam treballar el curs passat a 5è.

L’experiència va resultar extraordinària i les noies i nois de 6è van quedar-ne encantats.

Cliqueu AQUÍ per veure’n les fotografies que en vam fer.