Cabirols al gimnàs
16/04/26Els cabirols ens ho passem d’allò més bé al gimnàs, i una de les activitats que més ens agrada són els circuits, on desenvolupem les nostres destreses motrius. Mireu!
Els cabirols ens ho passem d’allò més bé al gimnàs, i una de les activitats que més ens agrada són els circuits, on desenvolupem les nostres destreses motrius. Mireu!
Aquests dies estem fent activitats relacionades amb Sant Jordi, una diada que ens encanta a tots i a totes! Aquí trobareu diferents activitats que anirem fent aquests dies.
Llengua
Punts de llibre
Aquesta darrera setmana del segon trimestre l’hem dedicat a fer activitats relacionades amb la mona de Pasqua: hem buscat ous de Pasqua pel jardí de l’escola per fer seriacions, també hem sortit de l’escola a buscar els ingredients per fer una mona a l’escola. I… Llegeix més»
Aquest divendres, els i les alumnes de 3r i 4t vam gaudir d’un matí ben especial amb una sortida al Castellet.
Un cop allà, vam participar en diferents jocs col·laboratius que ens van permetre treballar en equip, divertir-nos i compartir bons moments amb els companys i… Llegeix més»
Durant aquest segon trimestre, les LLEBRES han estat els i les protagonistes dels divendres a la tarda.
L’Aina ens va explicar que fa una extraescolar de dansa, que fa estiraments i balla molt bé. Vam veure algun vídeo de quan va començar i hem pogut… Llegeix més»
Els esquirols, les llebres i els cabirols, el dijous vam trobar-nos una carta a la classe.
El conillet de Pasqua ens proposava fer una mona i ens oferia anar pel poble a buscar els ingredients necessaris. Vam trobar-nos alguna pista i després de llegir-la ens vam… Llegeix més»
Acabem el març i el tercer trimestre a la Classe 1.
Aquest final de trimestre ha sigut molt interessant i hem gaudit de diverses activitats d’art, de matemàtiques, de llengua i de música. Aquí en teniu les fotografies.
I finalment, l’última setmana on la Mona ha… Llegeix més»
Avui, per acomiadar el 2n trimestre, les noies i nois de cicle superior (5è i 6è) hem anat a passar tot el dia al bosc tot fent esport amb la bicicleta.
Ha estat un dia intens, amb pujades, baixades, esforç i la satisfacció d’haver-se esforçat. Al final tots hem arribat sans i estalvis després de gaudir al costat de les companyes i companys, les i els mestres, pares acompanyants i el Jesús i el Manolo com a membres de la unió ciclista de Balsareny que ens han fet de guia durant tot el dia, ens han acompanyat i ens han preparat tota la ruta.
Moltes gràcies a tothom per compartir un dia tant especial.
Ara toca descansar i carregar piles per poder iniciar el 3r trimestre amb energia renovada.
SOM-HI!!!! Molt bona pasqua a tothom!!
Cliqueu AQUÍ per veure’n les fotografies que hem fet!
Aquesta última setmana de trimestre ha estat totalment dedicada a la Mona de Pasqua, i ens ho hem passat súper bé. Aquí teniu algunes fotografies d’aquests dies i amb elles us desitgem BONA PASQUA!
Bon dia famílies!!!
El dimarts 24 de març les i els alumnes de 6è van anar a la sala Sindicat en petits grups de 4 o 5 alumnes per participar d’una experiència virtual amb ulleres 3D sobre el tema de LA PREHISTÒRIA, un tema que, per cert, vam treballar el curs passat a 5è.
L’experiència va resultar extraordinària i les noies i nois de 6è van quedar-ne encantats.
Cliqueu AQUÍ per veure’n les fotografies que en vam fer.