LA CLASSE DE 5è FEM UN TELENOTÍCIES

Hola famílies, l’altre dia els nens i nenes de 5è van fer un telenotícies, cadascú va fer una notícia diferent que era inventada i divertida.

Quan vam acabar d’escriure cadascú va gravar individualment la seva notícia que havíem escrit tots nosaltres. Algunes notícies eren inventades i altres reals, el seu mestre Ferran Morral va fer un muntatge com si fos un telenotícies real, en resum vam fer un gran treball tant els/les alumnes com el mestre.

Cliqueu AQUÍ per veure el vídeo del nostre TN particular.

Us pengem un altre enllaç per assegurar que podeu accedir o des d’un enllaç o des de l’altre.

Redactores: Mia Gari i Ainhoa Calatrava.

CONCERT “SOM I SEREM”

Dimecres passat, els nens i nenes de cicle inicial vam fer una petita excursió fins al Teatre Conservatori de Manresa. Allà, juntament amb nenes i nens d’altres escoles, vam poder gaudir d’un concert molt animat protagonitzat pel grup “Dues princeses barbudes”. L’espectacle Som i serem… Llegeix més»

Seguim a la classe 1

Aquesta setmana del mes de maig, hem començat a parlar del circ, i és que divendres, anirem al Circ de les Feixes, a Cupons.
A música vam treballar la cançó: El circ ha arribat i ens agrada molt. Ja la tenim al cançoner,
Al racó de l’art… Llegeix més»

CANTAXICS AMB EL PATUFLASH

El dijous dia 8 de maig, l’alumnat de segon vam estrenar la fantàstica cantata titulada “Patuflash” inspirada en el conte del Patufet. Durant tot el segon  i part del tercer trimestre hem estat aprenent totes les cançons i coreografies de la cantata a la classe de música. Ha estat una experiència molt emotiva i especial per tots els nens i nenes ja que durant una estona hem estat els protagonistes d’un espectacle estrenat, ni més ni menys, a la sala gran del Kursaal de Manresa! Ha estat espectacular!

A 5è ENS FELICITEM ELS UNS ALS ALTRES!

Bon dia mares i pares, avui hem fet una activitat de valors amb les nenes i nens de 5è. L’activitat consistia en que cadascú tenia un full que a dalt deia felicitats i els companys s’havien de aixecar i havien d’escriure en els fulls dels companys alguna cosa per la qual felicitar-les/los. Per exemple: Et felicito per ser tan amable amb mi. Va ser molt divertit i algunes de les felicitacions ens van fer riure molt.

I fins aquí la nostra activitat esperem que us hagi agradat mares i pares.

Cliqueu AQUÍ per veure’n totes les fotografies que vam fer durant l’activitat.

 

Redactors de la publicació: Khawla i Adrià Santasusana.