Taller: Com pensen les màquines modernes?

Dimarts va ser un matí molt diferent, els alumnes de 5è van assistir a la biblioteca Municipal, a fer un taller titulat ” Com pensen les màquines?”. Només arribar van fer un joc interactiu. Després d’una posada en comú,  van fer volar la creativitat inventant-se unes màquines super divertides!

ESQUIROLS PROTAGONISTES. CLASSE 2

Hola famílies, els esquirols ja hem acabat de fer els protagonistes, així és que us deixem algunes fotos perquè veieu el que vam fer.
Uns vam fer coses magdalenes per berenar, muntar legos, plantar i parlar de coses que feia amb la família.
Agraïm l’acompanyament que ens… Llegeix més»

Repte lector del mes de maig

Bon dia!
Des de la Comissió de Biblioteca volem informar-vos dels lectors d’aquest passat mes de maig:
– 3r i 4t – Amy Moreno (3r)
– 5è i 6è – Sara Garcia (6è)
– 1r i 2n ESO – Aran Sivill (1r ESO)
– 3r ESO – Berta Rabeya
– Professorat: Chantal

Aquest ha estat l’últim repte lector del curs. A partir d’ara, el repte és llegir mooooolts llibres durant l’estiu!
Bona lectura!
Comissió de Biblioteca

Classe 3: esquirols protagonistes.

Aquest tercer trimestre ha sigut el torn dels esquirols de fer l’activitat del Protagonista. En el seu cas, ens havien de parlar d’alguna cosa que els agradi molt, i com veureu, a la nostra classe triomfen els gegants! Agraïm a les famílies que han acompanyat als seus fills i filles a fer aquesta activitat i ens ho han fet passar tant bé!

Júlia           Marcel               Zenaida              Enzo                Naran

Camp d’aprenentatge 5è i 6è

L’alumnat de cinquè i sisè hem anat al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt o l’Obac.

Hem fet una ruta de set quilòmetres, en la qual hem pogut gaudir del Montcau, la Mola i Montserrat. Hem après molt sobre la flora i la fauna de l’indret, i també dels antic oficis de la zona, com els carboners.

Ens ho hem passat molt bé!