TEATRE A L’ESCOLA, EN ANGLÈS!

Aquesta setmana l’alumnat de 1r i 2n hem gaudit d’una obra de teatre en anglès de la mà de la companyia de teatre “The tale teller”.

Aquesta companyia fa un teatre interactiu en anglès, per totes les edats, amb obres dinàmiques i divertides. Fan servir la imatge, la dansa i les cançons per ajudar a la comprensió i per motivar els nens i les nenes a participar en l’aventura d’aprendre una altra llengua.

Al granger Brown li agrada cuidar els seus animals i cultivar verdures. Un dia planta un nap que no para de créixer. No pot arrencar-lo sol, necessitarà ajuda.

Amb aquesta història, de com treballant en grup tot és possible, hem après vocabulari sobre l’hort, i els noms de diferents verdures tot cantant i ballant!

It has been SO MUCH FUN!!