Juguem amb les matemàtiques

Aquest dilluns l’alumnat de primer d’ESO hem gaudit de la visita portàtil que ofereix el Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA). El taller al qual hem assistit té per objectiu desenvolupar habilitats de pensament matemàtic mitjançant el joc. Les matemàtiques entren per les mans i ho hem comprovat jugant i resolent els diferents reptes de lògica, numeració i càlcul i espai i forma.

L’objectiu dels nostres visitants és treballar per divulgar i estimular una imatge social positiva de les matemàtiques, apropant-les a l’alumnat mitjançant experiències interactives i activitats de manipulació. Ens ha agradat molt l’exposició itinerant dels diferents mòduls i esperem poder seguir gaudint dels nostres minuts de glòriamatemàtica resolent enigmes i problemes de lògica.