Programa fruita a les escoles

L´Institut Escola ARTS aquest any participa per primera vegada del programa de fruita a les escoles.
Aquest programa, que té com a objectiu donar a conèixer als infants i a les seves famílies les bondats del consum de fruites i hortalisses així com consolidar uns bons… Llegeix més»

Ambients animats!

Aquesta setmana a la Comunitat d’Infants hem començat els ambients amb moltes ganes i il·lusió. A poc a poc anem descobrint totes les propostes ques’amaguen a cada espai.
Estem molt contents i contentes de tot el conjunt d'interaccions i vincles que estan sorgint!
Esperem que gaudiu igual… Llegeix més»

Panellets  Familiars

Les famílies de P3 i P4 ens van proposar fer panellets amb nosaltres i ens va semblar una idea genial.

Dijous pel matí van venir a l’escola amb tots els ingredients i materials necessaris per a ensenyar-nos com s’elaboren.

Va ser una estona tan intensa com divertida!

El resultat va ser espectacular i per la tarda quan els vam menjar… ens vam llepar els dits!

Gràcies per la vostra iniciativa i participació

Bitxos de llum

La classe dels Bitxos de llum de 1r estem experimentant per fer la instal·lació de Nadal.

Després d’acordar que l’aigua és transparent i no blanca, l’hem volgut pintar però sense utilitzar colors. Hem fet màgia?

Amb una ampolla d’aigua i trossos de diferents colors de paper de pinotxo han pensat com pintar… Llegeix més»