_______________________________________________________________________________________________________________________________

Revista “La Ciència”

Cliqueu aquí per a descarregar-la

Cloenda del projecte “Congrés científic”

Cliqueu aquí si voleu veure-ho

LLISTA D’ALUMNES ADMESOS I LLISTA D’ESPERA

Alumnes assignats al centre

(1a opció)

Infantil i primària

Secundària obligatòria

Llista d’espera del centre Infantil i primària

Alumnes preinscrits Infantil i primària Secundària obligatòria

Oferta definitiva de places Infantil i primària

Colònies 1r ESO

Avui ha estat el primer dia de colònies al Puig de Balenyà!
Hem realitzat tallers i jocs d’equip, una passejada pel bosc, un pícnic deliciós, moltes més activitats de grup i algunes aventures nocturnes.
És el primer dia d’unes colònies inoblidables!
Cada dia una experiència nova!
Genial #1rESO!!!

#gallery-1 {
margin:… Llegeix més»

Tarda d’estiu al MNAC

Aquest any ha estat la 3a edició de la Tarda d’estiu al Museu on hem fet VTS (estratègies de pensament visual) amb les famílies i l’alumnat de l’institut escola.
Han participat 60 famílies!!!!!
Esperem que l’any vinent ens tornem a veure per a seguir explorant obres d’art,… Llegeix més»

VTS al MNAC de 6è

El 27 de maig, l’alumnat de 6è vam visitar el MNAC pe desenvolupar la 10a sessió de VTS (Visual Thinking Strategies). En aquesta ocasió van ser els propis alumnes qui van guiar la sessió. Ha estat tot un èxit, l’experiència de tots aquests cursos ha… Llegeix més»