IE ARTS

Matrícula Curs 20-21

(del 13 al 17 de juliol)

Cita prèvia

És necessari que demaneu cita prèvia a través d’aquest enllaç (si teniu algun dubte truqueu al telèfon: 934319931, a partir del 10 de juliol)

Documentació

Tothom

Si NO s’ha fet la preinscripció en aquest centre, cal portar també

• Original i fotocòpia del llibre de família o partida de naixement de l’alumne/a.
  • Original i fotocòpia del DNI/NIE o Passaport del pare, mare i alumne/a (si en té).

Instruccions

Heu de venir, una sola persona amb tots els documents emplenats i signats.

Lloc de matrícula: Edifici ARTS1, Carrer de l’Àliga, 16-18

Reunions informatives

REUNIÓ INFORMATIVA P3

Farem una reunió amb totes les famílies de P3, de forma telemàtica, el dilluns,
20 de juliol a les 11h.
Us enviarem una invitació a través del correu electrònic.

REUNIÓ INFORMATIVA 1ESO

Farem una reunió amb totes les famílies de 1ESO, de forma telemàtica, el
dilluns, 20 de juliol a les 16h.
Us enviarem una invitació a través del correu electrònic.

Quotes de pagament

De materials i sortides programades durant el curs (no inclou sortida final de curs, ni colònies):

INFANTIL I PRIMÀRIA: 150 €/curs, repartits en tres pagaments:

Octubre: 50€
Novembre: 50€
Gener: 50€

SECUNDÀRIA: 165 €/curs, repartits en tres pagaments:

Novembre: 55€
Desembre: 55€
Gener: 55€

De menús i monitoratge  (Espai de migdia)

Regular: 6’33€/dia
Esporàdics: 6’96€/dia

El pagament de la despesa de l’Espai de migdia es cobra mensualment.

Preinscripció Curs 20-21

Alumnes assignats al centre

amb indicació de la primera petició a 07/07/2020

Llista d’espera del centre

a 07/07/2020

Revista 19-20

Ja tenim aqui el número 6 de la revista “Creixem amb l’art”. Podeu trobar tot el que hem investigat sobre el tema “De la roda als robots “. Esperem que us agradi molt.

Versió online

Versió pdf

Una vegada cliqueu a la imatge i aneu a la pàgina de la revista, llavors i li doneu a la icona

podeu veure la revista a pantalla completa.

En aquest enllaç podeu descarregar la revista en format

.pdf i la podeu obrir al vostre dispositiu.

Projecte Artistic 2019-2020

“De la roda als robots”

De la roda als robots ha estat el tema del projecte artístic del curs 2019-2020. Durant tot el curs hem après moltes coses sobre la ciència, la tecnologia, els invents i l’evolució.

La situació tan excepcional que hem viscut durant els últims mesos ens ha fet, més que mai, estar connectats i en comunicació amb mitjans que si no hagués estat per l’evolució tecnològica hauria estat impossible.

Com activitat de cloenda aquest curs no podem celebrar una gran festa a la Sala Oval del Museu Nacional d’Art de Catalunya, però, en canvi, fent ús de la tecnologia cada curs us proposa uns reptes relacionats amb les seves recerques.

Podeu trobar des de missatges secrets escrits amb diferents codis (morse, jeroglífics, tenyit per reserva, emojis), com fer un mòbil o crear el teu propi univers a casa, trobar ombres al teu voltant i altres temes com la natura, la robòtica, els transports, les monedes i la intel·ligència artificial.

Sempre tenint present que l’art ens transforma.

Esteu preparats per posar a prova els vostres coneixements? (clica a les imatges per entrar en cada repte)

100% estiu adolescent

Barcelona presenta la campanya “100% estiu” per a infants, adolescents i joves més equitativa, més inclusiva i amb més oferta que mai, amb una programació extraordinària d’activitats i d’equipaments oberts.… Llegeix més»

Som Institut Escola VTS

En temps de confinament i de distanciament social  donem encara més valor a metodologies com són les Estratègies de Pensament Visual (VTS), que han contribuït a fer dels museus un lloc per dialogar, per compartir emocions, per ser i estar amb els altres.

Les VTS formen part de les accions de mediació de l’equip d’educació del museu amb els nostres visitants. Aquesta metodologia és també una aposta important en el programa de formació que oferim al professorat.

Per què? Què ens aporten de nou després de quasi 30 anys de la seva creació?… Llegeix més»

Missatge d’estiu Comunitat de petits

Avui, últim dia d’aquest curs, us enviem aquest vídeo per desitjar-vos bones vacances.Esperem que al setembre ens tornem a veure amb la mateixa energia i la mateixa il·lusió que ens representa.Un petonàs molt fort, una abraçada més forta encara i ens veiem aviat.El professorat de la Comunitat de Petits.#P5 #1r #2n #iearts #comunitatpetits #bonesvacances #fidecurs2019-2020 #finsaviat

Esperem que al setembre ens tornem a veure amb la mateixa energia i la mateixa il’lusió que ens representa.

Un petonàs molt fort, una abraçada més forta encara i ens veiem aviat.

El prfessorat de la Comunitat de Petits.

#P5 #1r #2n #iearts #comunitatpetits #bonesvacances #fidecurs2019-2020 #finsaviat… Llegeix més»

Projecte Sostenibilitat 1r ESO

Els nois i noies de 1r d’ESO, des del projecte de #sostenibilitat, han realitzat uns #boc’n’roll d’allò més divertits. Des de Teachers for Future hem rebut un diploma agraint-nos la feina i la participació en el projecte “RECREOS RESIDUOS CERO 2019-2020”. Ens ha fet molta il·lusió rebre aquest reconeixement!… Llegeix més»

L’art ens acompanya