Projecte lingüístic

El projecte lingüístic del centre és un dels documents que tenim pendent de revisió.

Aquest projecte lingüístic és l’instrument que possibilita l’organització i gestió dels aspectes referents a l’estat, ús i tractament curricular de les llengües en els diferents àmbits del centre i d’acord amb la normativa vigent. És fruit de la reflexió conjunta de tots els docents i ha estat aprovat pel claustre i el consell escolar.

Pretén recollir tots aquells principis que són compartits per la comunitat educativa respecte a la plena normalització de la llengua catalana i la integració a la nostra cultura, sense menystenir l’ensenyament reglat i aprenentatge d’altres llengües al centre.

Talment, és un instrument que vincula  alumnes, mestres, famílies i altre personal del centre amb l’objectiu comú d’assolir la finalitat per a la qual es redacta.