ESPAIS D’APRENENTATGE

ELS ESPAIS D’APRENENTATGE A L’INSTITUT ESCOLA

L’institut escola vetlla per disposar d’uns espais que ajudin a infants i joves a sentir-s’hi a gust, que siguin còmodes i aportin benestar. Espais amb els estímuls necessaris per tal que l’aprenent trobi propostes, reptes i desafiaments que l’emocionin, que l’impliquin en el seu procés d’aprenentatge.

Espais per compartir, per aprendre junts.

Podeu visualitzar els diferents espais d’aprenentatge clicant a la llegenda de les fotografies.

SETEMBRE 21/22: espais d’aprenentatge de les tres etapes educatives: infantil, primària i secundària
MARÇ 21/22 :espais d’aprenentatge de les tres etapes educatives: infantil, primària i secundària

GENER 22/23: espais d’aprenentatge de les tres etapes educatives. espai lingüístic i espai científic tecnològic i matemàtic.