Projecte educatiu de centre

Aquest document és el projecte educatiu de l’Institut escola Josep Maria Xandri.

Recull la identitat del centre, els objectius proposats i es defineixen les línies d’actuació que portarem a terme des de la nostra escola per aconseguir que aquesta sigui singular i expressi el procés educatiu que es seguirà per aconseguir que  l’escola esdevingui un entorn d’aprenentatge innovador i adequat a les necessitats actuals.

Aquest projecte és vinculant i realista ja que per definir-lo s’ha tingut en compte l’entorn i les seves necessitats procedents de tots aquells qui formen la comunitat educativa i s’ha elaborat seguint el Projecte de direcció vigent, garantint així el desenvolupament de totes les activitats educatives en la línia aquí presentada.

Aquest projecte enumera i explicita els principis educatius amb els que com a institució ens identifiquem.

PLANTEJAMENTS INSTITUCIONALS

PILARS D’APRENENTATGE. IDEARI DE CENTRE: 7 principis de l’aprenentatge, 4 pilars de l’educació, 17 ODS i aportacions de la neurociència.

.

I treballar per les següents finalitats educatives…