Portada

Robòtica sisè

🤖 Quin luxe de”mestres” hem tingut avui! Alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d'Instal·lacions de Telecomunicacions de l’ @IESCampsBlancs han vingut donar un cop de mà a l’equip de robòtica. 👏🏻👏🏻 #cityshaper de la #legoleague. Moltíssimes gràcies nois! pic.twitter.com/IzTQ5gR9a2 — ESCOLA MONTBAIG (@montbaig) January 10, 2020

Robòtica sisè Llegeix més »

? Concert instruments

🎶 Aquest matí els alumnes de quart i cinquè ens han ofert un concert “pre nadalenc”. Meravellosos és poc! @PepiIzquierdo @emmsantboi @montbaig pic.twitter.com/INn1NXnSvy — ESCOLA MONTBAIG (@montbaig) December 5, 2019

? Concert instruments Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut