3r va a la Gralla
Aquest matí els nens i nenes de 3r hem anat a la Gralla a veure els gegants, gegantons, capgrossos i dracs que hi ha al barri de Casablanca! Hem tingut la sort que en Pere ens ha fet de guia i ens ha explicat moltes cosetes?. Fins i tot ens hem pogut possar un capgròs […]
3r va a la Gralla Llegeix més »






