Cicle Superior

EXCURSIÓ AL MUSEU DEL CÒMIC

Els alumnes de cicle superior van anar d’excursió al museu del còmic que es troba a Sant Cugat del Vallès. Durant aquest trimestre han estat treballant el còmic i totes les seves característiques, per aquesta raó, vam decidir fer una visita al museu del còmic. Va ser una visita molt interessant on els van explicar

EXCURSIÓ AL MUSEU DEL CÒMIC Llegeix més »

REPTE RETOTECH (STEAM)

Els i les alumnes de 6è portem una sèrie de mesos treballant diferents tipus de robots. Mig grup treballa amb Lego Mindstorm, uns robots que es construeixen amb peces de lego i un “brick” que han de programar amb blocs. Al final han de programar el robot per tal que resolgui una problemàtica en un

REPTE RETOTECH (STEAM) Llegeix més »

ROBÒTICA A 5È

En aquesta experiència, l’alumnat de 5è s’inicia en el món de la programació en blocs i la robòtica amb micro:bit. A partir del treball per reptes, l’alumnat aprèn a programar de forma progressiva; descobrint i aplicant diferents estructures de programació. Una experiència molt enriquidora on l’alumnat exercita el pensament lògic i la resolució de problemes

ROBÒTICA A 5È Llegeix més »

DICTAT EXPLOSIU !

Els alumnes de 5è treballen les paraules imprescindibles de català a través del dictat explosiu. Aquest joc consisteix que els alumnes han d’explotar els globus. A l’interior dels globus hi ha les paraules que han de llegir als seus companys. D’un en un, havíem de sortir i dictar les paraules. Un cop han s’han explotat

DICTAT EXPLOSIU ! Llegeix més »

El 8 de març al Montbaig

  Dins del nostre projecte STEAM hem volgut visualitzar a les dones artistes a tota la Primària, a continuació us mostrem tot el què hem après. Cliqueu a cada imatge i veureu tot el què hem après de les artistes que hem treballat.                        

El 8 de març al Montbaig Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut