Cicle Mitjà

Cicle mitjà va de sortida!

Tercer i quart va anar de sortida al Museu Blai de Barcelona! Ens ho vam passar d’allò més bé! Vam veure l’esquelet d’una balena, animals, minerals, moltes aus i vam al•lucinar amb l’esquelet d’un ovivaptor i d’un cleosteus! ? I vam poder experimentar tot el que estem aprenent del projecte dels dinosaures ?i de la

Cicle mitjà va de sortida! Llegeix més »

Castanyada!!!!

Hola famílies! El dijous vam celebrar al cole la castanyada ? vam fer un taller de cuina del mes enganxifós ? y vam gaudir molt menjant-nos les roques de xocolata ? Animeu-los a fer-les a casa, són molt fàcils de fer! Xocolata desfeta, cereals,  deixar refredar i per últim a menjar! ?

Castanyada!!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut