EXCURSIÓ AL MUSEU DEL CÒMIC
Els alumnes de cicle superior van anar d’excursió al museu del còmic que es troba a Sant Cugat del Vallès. Durant aquest trimestre han estat treballant el còmic i totes les seves característiques, per aquesta raó, vam decidir fer una visita al museu del còmic. Va ser una visita molt interessant on els van explicar […]
EXCURSIÓ AL MUSEU DEL CÒMIC Llegeix més »






