CHRISTMAS SONG “WHAT DO YOU WANT FOR CHRISTMAS” 2
UN ALTRE GRUP ASSAJANT .
CHRISTMAS SONG “WHAT DO YOU WANT FOR CHRISTMAS” 2 Llegeix més »
L’alumnat de 4t ha realitzat una sessió de zumba, ioga i per a finalitzar la classe i tornar a la calma, relaxació. S’ho han passat molt bé i han après la importància d’estirar i fer exercici.
Zumba, ioga i relaxació Llegeix més »
Aprofitant que la classe de 4t està fent el projecte de l’Antic Egipte, a anglès es va fer un petit treball en grups sobre “Ancient Egypt”. Van veure un vídeo previ, van classificar les frases (relacionades amb el vídeo) dins dels 5 temes que hi havia i després per grups van fer el treball escrit.
Ancient Egypt 4t Llegeix més »
Els grups que formen la nostra petita orquestra de corda, ens han ofert un concert de Nadal aquest passat 20 de desembre a les pistes de l’escola, amb distància i amb mesures de seguretat, mesures que no van apaivagar l’espectacle musical que ens van donar l’alumnat de quart, cinquè i sisè de la nostra escola.
Concert de Nadal Llegeix més »
Els alumnes de 5è han gaudit fent tallers de nadal. Entre tots hem guarnit el passadís de l’escola i l’aula, hem fet petits detalls per regalar als companys i manualitats. Junts som un equip!
5è TALLERS NADALENCS Llegeix més »
Els alumnes de 5è ens han representat al pati de l’escola 3 cançons que han après durant el 1r trimestre: ESTRELLITA, FOODSPRINTS IN THE SNOW i JINGLE BELLS. Desitgem que gaudiu veient el vídeo. Bon any nou!
* 5è * CONCERT MÚSICA NADAL (EMM BLAI NET) Llegeix més »