PROJECTE ELS PANELLETS

Els alumnes de 6è han realitzat un projecte interdisciplinar sobre els panellets. Per realitzar el projecte van seguir aquests passos:
1-Investigar les diferents receptes i decidir quina recepta podien fer a l’escola.
2-Van organitzar grups de treballs, cada grup va haver de calcular la quantitat d’ingredients que necessària. A més van anar a comprar els ingredients, només tenien 10 euros per gastar per grup.
3-Cada grup va portar els estris necessaris de casa. I després van començar a preparar els panellets. El primer dia van fer la massa i la van guardar a la nevera. Al dia següent van donar forma als panellets i els van enfornar.
4-Cada grup es va repartir els panellets.
5-Finalment van comptar i calcular quant van costar.
Aquí us deixem unes fotos del procés.

https://goo.gl/photos/U1TipP64ynunPnVY6 ( En aquest enllaç podeu veure més fotos)dsc_1335 dsc_1336