Tallers a l´Institut Marta Mata de Salou

El passat dimecres 22 de febrer l´alumnat de 6è de primària del Santa va realitzar quatre tallers a l´Institut Marta Mata de Salou. Convidats per la direcció d´aquest centre d´educació secundària obligatòria i batxillerat, ens van preparar un taller d´anglès per a treballar l´expressió oral, un taller de l´àrea de visual i plàstica per fer manualitats, un taller al laboratori de física i un taller sobre Scratch a l´aula d´informàtica. L´alumnat de la nostra escola ha aprés molt en aquesta jornada i han participat molt activament en les activitats proposades. Des d´aquí el nostre agraïment a les persones que ens van dedicar aquest matí de profitoses experiències per al nostre alumnat.