Presentació dels padrins lectors P5-5è

Aquest matí hem celebrat la presentació de l’apadrinament lector entre alumnes de 5è i P5. Clicant sobre el següent enllaç podreu veure les fotografies de l’acte:

https://goo.gl/photos/nSHeuPCHpT1ocWnYA

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de 5è (que fan de padrins de lectura) i alumnes de P5 (que fan de fillols). Els nens i nenes de 5è ajuden als seus fillols en l’aprenentatge lector, tot fomentant el gust per la lectura entre els alumnes de P5.

Aquesta activitat també es realitza entre alumnes de 6è i 1r. Demà a les 11:30 celebrarem la segona presentació de parelles.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>