“No passis de roda a roda” 5è

Avui els alumnes de 5è han realitzat l’activitat “No passis de roda a roda”.

Aquesta activitat se centra en la conscienciació i el respecte vers les persones amb discapacitat. La xerrada l’ha iniciat el Xavi, que ens ha parlat de les diferents modalitats esportives per a discapacitats. També ens ha explicat com es va quedar en cadira de rodes i com, gràcies a la seva família i a la pràctica esportiva, ha pogut superar moltes dificultats. Per acabar la primera part, el Hatim ens ha explicat la seva experiència com a jugador de bàsquet en cadira de rodes.

La segona part de l’activitat l’hem portat a terme al pati, on els alumnes de 5è han pogut jugar a bàsquet en cadira de rodes i han comprovat que és un esport de molta dificultat!

Volem donar les gràcies als membres de la Federació Mestral que ens han visitat, ha estat una experiència molt enriquidora!

Cliqueu aquí per veure les fotografies