“No passis de roda a roda” (5è)

Aquest matí, els alumnes de 5è han realitzat l’activitat “No passis de roda a roda”. Aquesta activitat se centra en la conscienciació i el respecte vers les persones amb discapacitat. La xerrada l’ha iniciat el Xavi, que ens ha parlat de les diferents modalitats esportives per a discapacitats. També ens ha parlat de les barreres arquitectòniques i ens ha explicat com es va quedar en cadira de rodes i com, gràcies a la seva família i a la pràctica esportiva, ha pogut superar moltes dificultats. Per acabar la primera part de l’activitat, l’Àlex també ens ha explicat per quin motiu es va quedar en cadira de rodes i ens ha parlat de la seva experiència com a jugador de bàsquet.

La segona part de l’activitat l’hem portat a terme al pati, on els alumnes de 5è han pogut jugar a bàsquet en cadira de rodes i han comprovat que és un esport de molta dificultat!

Volem donar les gràcies als membres de la Federació Mestral que ens han visitat, ha estat una experiència molt enriquidora!