Consum responsable: et creus tot el que t’expliquen?

Dins la matèria de Medi Social d’aquest segon trimestre, els alumnes de 6è A han treballat sobre el consum responsable. A classe han visionat dos vídeos del programa televisiu de TV3, “Un forat a la butxaca” en els quals es parla sobre el significat de la terminologia sostenibilitat, societat de consum i consum responsable.

Després han realitzat tasques en grups. El plantejament sobre el qual havien de debatre era: et creus tot el que t’expliquen? La pregunta anava lligada a la publicitat i els anuncis televisius. Amb les seves respostes i reflexions, han treballat amb la presentació de Google diapositives, on han resumit les seves opinions, afegit imatges i han conegut un nou disseny virtual per als seus treballs.

Els felicitem per la bona feina feta!

Si cliqueu l’enllaç veureu cada grup amb la portada de la seva presentació.