“A raig d’aixeta”, per un bon ús de l’aigua a 6è

Amb el programa “A raig d´Aixeta” els alumnes coneixen directament el camí que segueix l´aigua per arribar a les seves cases, des de la captació, potabilització i emmagatzematge al dipòsit municipal, i quin és el procés per recollir les aigües residuals dels habitatges i tornar-les al cicle natural en òptimes condicions.

Amb el suport i acompanyament de dos monitors de Cel Rogent, experts en educació ambiental, l´alumnat de 6è de primària de la nostra escola ha visitat el dipòsit municipal d´aigua, la planta depuradora d’aigües residuals de Salou i han rebut una extensa explicació pràctica de com funciona el clavegueram de la nostra població.

Ha estat un dia intens i molt profitós!