Tallers sobre tinença responsable de mascotes

Els alumnes d’Educació Infantil, 1r i 2n estan realitzant, al llarg del mes de maig, uns tallers sobre tinença responsable d’animals a càrrec dels professionals del Projecte Tan Amics. A través del taller l’alumnat coneix què és un gos, quines són les seves necessitats i de quina manera hem de donar-hi resposta.

Us deixem imatges del taller realitzat a 2n A:

Taller tinença responsable 2n A

Els alumnes de 3r també han realitzat un taller d’emocions amb la Llum, aquesta gosseta tan agraïda i tranquil·la que ens ha ensenyat tant. Hem après a interpretar el cos dels animals per esbrinar com se senten i així hem pogut parlar de les nostres pròpies emocions i sentiments.

Tallers d’emocions 3r