Festival de Nadal 2021 (Educació Infantil)

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, demà posem punt i final a un trimestre realment atípic. Han estat uns mesos difícils, però gràcies a l’esforç d’alumnat, mestres i famílies hem assolit el nostre objectiu principal: garantir l’educació i la socialització dels nostres alumnes tot i la pandèmia.

Ens hauria agradat tancar el trimestre com ho hem fet en els darrers anys, celebrant el Festival de Nadal al TAS acompanyats per tota la comunitat educativa del Santa. Malauradament no ha estat possible, però els alumnes d’Educació Infantil us han preparat una petita sorpresa per tal de mantenir viva aquesta tradició: UN FESTIVAL DE NADAL VIRTUAL!

Volem donar les gràcies a tots els alumnes i mestres de la Comunitat de Petits, que han preparat amb molta il·lusió aquestes fantàstiques actuacions dedicades a les famílies del Santa. Esperem que us agradin!

BON NADAL I FELIÇ 2022!

P3 A – Poema