Festival de Nadal 2021 (Educació Primària)

Benvolgudes famílies,

El passat 17 de desembre els alumnes de Primària van celebrar al TAS (Teatre Auditori de Salou) el Festival de Nadal 2021.

Com ja sabeu, aquest festival ha estat una mica diferent al d’altres cursos. I és que les famílies no han pogut acompanyar-nos en aquest dia tan especial, a causa de la pandèmia. Tot i això, hem enregistrat totes les actuacions per tal que pugueu gaudir des de casa de les fantàstiques nadales cantades pels nens i nenes d’Educació Primària de la nostra escola. Tant de bo el curs vinent tornem a celebrar-ho tots junts!

Per tal de garantir les mesures sanitàries, aquest curs només han participat els alumnes de Primària i ho han fet en dos torns, per tal de poder garantir una àmplia separació entre grups estables. Per aquest motiu, en aquest article trobareu dos vídeos: 1r torn i 2n torn.

Esperem que us agradin!

1r TORN: Grups A de 1r a 6è de Primària

2n TORN: Grups B de 1r a 6è de Primària i 4t C

En els propers dies publicarem nous articles, en els quals trobareu totes les actuacions “virtuals” que es van projectar a la pantalla del TAS, així com les actuacions dels alumnes d’Educació Infantil.

BON NADAL I FELIÇ 2022!