Votacions Logo CETE+

Ha arribat la fase final del concurs. Cada centre participant ha votat els 3 logotips CETE+ que creu que refecteixen millor els temes principals del projecte. La nostra escola participa al concurs amb el logotip guanyador a la fase interna de centre, el logotip G4.

Els alumnes de 4t han estat els encarregats de fer aquesta tasca. Després de fer les votacions i del recompte de vots, els logotips guanyadors han estat:

Primera posició: A1

Seguna posició: F1

Tercera posició: E9

Farem arribar el resultat dels nostres vots al Consorci Europeu per a la Tranformació Educativa CETE+, i esperarem al resultat final del concurs. Sort a tothom!