Visitem el modernisme a Reus (6è)

El passat dilluns 8 de maig l´alumnat de 6è i les seves tutores vam fer una visita a Reus. Al matí ens va acompanyar un monitor que ens va explicar totes les característiques dels edificis modernistes del centre de la ciutat. Vam gaudir també de moltes explicacions sobre la història de Reus relacionades amb la societat reusenca de finals del segle XIX. A migdia vam fer un recés al bonic i relaxant Parc de Sant Jordi de la ciutat. Per la tarda ens vam desplaçar a l´Institut Pere Mata, edifici construit pel genial arquitecte modernista Domènech i Montaner. Allí es va realitzar una visita teatralitzada en la qual vam retrocedir més d´un segle i l´alumnat va participar i entendre el perquè d´aquest estil arquitectònic. Ha estat un dia molt profitós!