Transferència amb el microconsorci CETE+ MobEdu

El passat dimarts 17 de gener, des del microconsorci MobEdu es va realitzar una sessió de transferència telemàtica dirigida principalment als docents que hem participat en les mobilitats i als coordinadors Erasmus+.

Ens vam reunir docents de l’escola Santa Maria del Mar, de l’escola Marià Fortuny, de l’INS Badalona VII, de l’INS Camps Blancs, de l’INS Torre del Palau, de l’escola Vedruna Sagrats Cors de Centelles i l’INS Miquel Bosch i Jover.

Vam compartir experiències, vivències, opinions, idees, propostes de millora… de les mobilitats realitzades tant en modalitat de formació (curs) com d’observació (job shadowing).

Va ser una sessió de transferència molt enriquidora. Les mobilitats Erasmus+ van ser una experiència fantàstica per aprendre sobre diferents aspectes com ara l’ús de dispositius mòbils a l’aula, models organitzatius… i poder fer xarxa entre docents i centres.