Sortida “A raig d’aixeta” 6è

Amb el programa “A raig d´aixeta” els alumnes coneixen el camí que segueix l’aigua per arribar a les seves cases: la captació, la potabilització i l’emmagatzematge al dipòsit municipal. A més, aprenen sobre el procés que se segueix per recollir les aigües residuals dels habitatges i tornar-les al cicle natural en condicions òptimes.

Amb el suport i l’acompanyament de dos monitors de Cel Rogent (experts en educació ambiental), l’alumnat de 6è de primària de la nostra escola ha visitat el dipòsit municipal d´aigua, la planta depuradora d’aigües residuals de Tarragona i ha rebut una extensa explicació pràctica de com funciona el clavegueram de la nostra població.

Us deixem les fotografies de la sortida: