Segon projecte d’anglès de l’alumnat de 5è de primària

Continuant amb la tasca començada al primer trimestre, l´alumnat de 5è i, aquesta vegada amb la col·laboració d´alumnat de 6è, han participat en la realitzaió d´aquest vídeo sobre les nostres tradicions a Salou i Catalunya.

Cal destacar el gran interès i esforç dels alumnes participants en aquesta experiència i la seva motivació per millorar vers la parla anglesa. Aquest projecte el realitzem amb una escola polonesa, concretament de la ciutat de Gdansk. Ells ja han gaudit del nostre projecte. Ara us toca a vosaltres. Comencem?