Resolució de les sol·licituds de beques menjador i 2a convocatòria

LLISTAT DE RESOLUCIÓ DE LES SOL·LICITUDS DE BEQUES MENJADOR:

El Consell Comarcal del Tarragonès ha publicat a la seva web els llistats amb la resolució de les sol·licituds de les beques menjador sol·licitades en 1a convocatòria. Com podeu veure, estan dividides en 3 llistats: aprovades, denegades  i sol·licituds amb manca de documentació. Us adjuntem els enllaços així com el número de pàgina on trobareu les dades de la nostra escola:

Criteris aplicables a la compactació dels ajuts de menjador

AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR 2020 (2a CONVOCATÒRIA)

En la mateixa pàgina web, trobareu la informació sobre la 2a convocatòria d’aquests mateixos ajuts: http://tarragones.cat/ensenyament/menjadors-escolars-ajuts-1

Us recordem que aquesta convocatòria només va adreçada als següents alumnes:

• Alumnes de nova matrícula / trasllat.
  • Unitats familiars que, a partir del juny del 2020
  • Hagin requerit l’atenció de serveis socials
  • La situació econòmica / social s’hagi vist greument afectada (caldrà justificar documentalment la nova situació).

1. Débora Yolan

Buenos días ,mi hijo Vittorio Martíno de p4 y Virgilio Martíno de 2 do se quedarán en el comedor todo el mes.Porfavor quisiera si me envian la lista de precios.Gracias!