Programació amb code.org (4t)

Després de realitzar diversos projectes de robòtica amb Lego Wedo 2.0, els alumnes de l’escola segueixen treballant els llenguatges de programació gràcies al projecte Code.org.

Code.org és una organització sense ànim de lucre dedicada a facilitar l’accés a la informàtica a les escoles. La seva missió és aconseguir que cada estudiant tingui l’oportunitat d’aprendre a programar a partir d’un llenguatge de programació per blocs. Code.org organitza la campanya anual “Hour of Code”, que ha implicat el 10% dels estudiants d’arreu del món. Aquest projecte compta amb el suport de donants molt importants, com ara Amazon, Facebook, Google, Microsoft i molts més.