Preparació per a la First Lego League Jr

Els alumnes de 4t que representaran l’escola a la First Lego League Jr ja han començat a treballar! Al llarg del mes de gener, els membres dels equips Robos@nt@ Moon i Robos@nt@ Rockets prepararan la maqueta i l’exposició que presentaran el proper dia 2 de febrer al Palau de Fires i Congressos de Tarragona.

La participació a la First Lego League fomenta la creativitat dels alumnes, a partir de la cerca de solucions que permetin resoldre un repte prèviament plantejat. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip, alhora que guanyen confiança en l’ús de les noves tecnologies.

En l’edició d’enguany el repte plantejat s’anomena “Mission Moon”. Els alumnes hauran de crear una maqueta (feta amb peces Lego i que contingui elements robotitzats) relacionada amb una expedició a la Lluna. Una vegada acabada la maqueta, hauran de programar les parts mòbils i preparar l’exposició per al dia del certamen. Com podeu veure a les fotografies, els nostres nens i nenes estan treballant de valent!