Participació dels equips Robos@nt@ a la First Lego League Jr 2018 de Reus

Els passat dissabte dos equips formats per alumnes de 4t de l’escola (els equips Robos@nt@ Aqua i Robos@nt@ Adventure) van participar a la First Lego League Jr que es va celebrar a FiraReus.

Cadascun dels equips havia preparat prèviament una maqueta amb peces Lego i parts mòbils, a més d’un pòster explicatiu del seu procés d’investigació i de la creació de la maqueta.

Fotografies de les sessions preparatòries

Al certamen van exposar la seva maqueta i van respondre les preguntes d’un jurat expert, format per professors de la Universitat Rovira i Virgili. Estem molt orgullosos del paper que van fer els nostres alumnes, com podeu veure als vídeos ho van fer genial! Enhorabona!

Fotografies certamen First Lego League Jr (Reus)

VÍDEOS DE LES PRESENTACIONS