Nova mobilitat CETE+MobEdu

La nostra escola ha gaudit d’una nova mobilitat Erasmus+ gràcies al Consorci Europeu per a la Transformació Educativa (CETE+) i a la nostra participació al Programa d’Innovació Educativa Mòbils.Edu.

Aquesta vegada, la Marga (coordinadora Erasmus+) ha viatjat fins a Dublín (Irlanda) per tal d’assistir al curs de formació: “There Is an App for That! Exploring the best Apps for Teaching and Student Learning”, organitzat per Europass Teacher Academy.

Hem pogut intercanviar coneixements i experiències de treball amb mestres de Múrcia, Bulgària, Alemanya, Croàcia i Hongria.

Ha estat una gran experiència!

Podeu veure més fotografies clicant el següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/JiziH1oZ5Jd6JH7n9