LECTURA EN PARELLA

Els alumnes de 2n i 4t del nostre centre participen en el programa Llegim  en parella.

Aquest progrma parteix d’una experiència exitosa prèvia, amb més de 10 anys de treball, nombroses xarxes de professorat, centenars de famílies i milers d’alumnes que hi participen amb l’objectiu de millorar la comprensió lectora.

El programa Llegim en parella està basat en la tutoria entre iguals, és a dir, parelles d’alumnes que aprenen a través d’una activitat estructurada. Per una banda, el tutor aprèn, perquè ensenyar pot ser una bona manera d’aprendre. I, per altra banda, el tutorat també aprèn, perquè rep l’ajuda ajustada i permanent del seu company tutor. El programa combina la tutoria entre l’alumnat i la tutoria familiar.

Aquí us deixem un enllaç de les fotos: https://photos.app.goo.gl/3htT3UFw1SsY6b4v7

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *